*** Your browser doesn't support CSS - the page was automatically degraded to structure only. ***
English version

Előadások

Idén is lesznek ismeretterjesztő előadásaink, ezúttal két nyelven!

Egy végső pillantás a Linger in Shadows-ra - Michal Staniszewski (Bonzaj / Plastic)

Linger in Shadows

Nemsokára hivatalosan is megjelenik a PlayStation Network-ön a Sony sokat emlegetett PlayStation 3-ra készült interaktív művészeti projektje, a Linger in Shadows. A produktum már több fesztiválon és egyéb rendezvényen bemutatásra került, és hosszas vitákat generált több internetes fórumon is.

Az előadás lehetőséget nyújt a látogatóknak, hogy belepillantsanak a demóba a kiadása előtt, vagy akár ki is próbálják azt.

Ez az előadás angol nyelven fog elhangzani.

Repülőgép modellek tömeges készítésének munkafázisai - Seres Lehel, EIDOS Hungary

Battlestations:Pacific

Egy olyan játék mint a Battlestations:Pacific nagy kihívást jelent egy grafikusnak nem csak a kreativitás terén, de a technika terén is. Számunkra az elmúlt 3 év mutatta meg hogyan lehet kialakítani egy megfelelő "workflow"-t és hogy hogyan kell kommunikálni a cég különböző divízióival egy ilyen nagyszabású projektben mint a Battlestations:Pacific. A játékfejlesztésben használnunk kell mindkét agyféltekénket, hogy egyszerre esztétikusat és optimálisat gyártsunk mindezt kemény határidők közé szorítva.

Az előadásban megpróbálunk a játékgrafika irányába kacsintgatóknak belepillantást nyújtani a Battlestations:Pacific projekt csapatának mindennapi munkájába. Ehhez az úthoz kedvenc repülőmodelljeinket fogjuk felhasználni, és tömeges előállításuk módját mutatjuk be nagy vonalakban az érdeklődőknek.

Ez az előadás magyar nyelven fog elhangzani.

Az absztrakttól a szervesig - Iñigo Quilez (IQ / RGBA)

RGBA - Kindercrasher

Absztrakt intrót csinálni nem nehéz: fraktálok, metabogyók, iso-felületek, gömbök, kockák, terepek... Élõ karaktereket ritkán látni, de vajon ennek az oka egy design-döntés, a 4k-határ, a tudás hiánya, vagy csak elhittük, hogy ilyen méretben csak ennyit lehet?

Mi is történik akkor kódilag, design-ilag, vagy éppen hogyan reagál rá a közönség, amikor egy 4K intróba élő karaktereket rakunk? Mi a kihívás egy absztrakt intróval szemben? Ez az előadás áttekintést nyújt mindkét technika felett, az RGBA-intrók segítségével: a Kinder-sorozat absztrakt intróitól kezdve (Kindernoiser, Kindercrasher) a valódi karaktereket tartalmazó intrókig (Luxo 4k, Stiletto).

Ez az előadás angol nyelven fog elhangzani.